
وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَيَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ ﴿۱۰۸﴾فولادوند: و آنهايى را كه جز خدا مىu200fخوانند دشنام مدهيد كه آنان از روى دشمنى [و] به نادانى خدا را دشنام خواهند دادمکارم: (معبود) كساني را كه غير خدا را ميu200fخوانند دشنام ندهيد مبادا آنها (نيز) از روي ظلم و جهل خدا را دشنام دهند،لذا وقتی با مشرکین اینگونه وظیفه داریم که عقاید ومقدساتتشان را دشنام ندهیم و توهین نکنیم به طریق اولی نسبت به مقدساتادیان الهی ونیز وبرادران هل سنتنیز...
ادامه مطلب