بدينوسيله از هموطنان عزيز که نظراتشان را در رابطه با موضوعات قحطي آب پسکمر و حضور نماينده ارسال کرده اند کمال تشکر را دارم. برداشت وطرز تلقي هر فرد براي خودش محترم است . هيچ اشکالي ندارد که نقطه مقابل فرد نويسنده ويا گوينده باشد.
پسکمر،پل خاتون( ... مدينه تا مرو) ...ما را در سایت پسکمر،پل خاتون( ... مدينه تا مرو) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162